Da Biorefine blev lanceret, hjalp vi det nye selskab med at etablere en hjemmeside, der både kunne rekruttere nye græsproducenter samt informere den brede befolkning om egenskaberne ved græsprotein.
En hjemmeside er virksomheders digitale ansigt, der skal bidrage på lige fod med alle andre kanaler for at opnår troværdighed, tilslutning og anerkendelse.

For Biorefine, der blev lanceret i foråret 2021, skulle selskabet både ud og skabe opmærksomhed omkring deres produkt - græsprotein, samt rekruttere flere landbrugere til at være leverandører af græs til selskabet.

Det var dermed også målet med hjemmesiden, da den skulle udvikles og opbygges for Biorefine.
En hjemmeside er virksomheders digitale ansigt, der skal bidrage på lige fod med alle andre kanaler for at opnår troværdighed, tilslutning og anerkendelse.
Hjemmesiden er sat op med fokus på at appellere til flere målgrupper, uden at mudre buskabet for den enkelte. Samtidig er alle tekster SEO-optimeret for at give selskabet en god rangering hos søgemaskiner og for at skabe trafik ind til hjemmesiden.

At samle information, nyheder, viden og kontaktoplysninger på en hjemmeside er med til at skabe et digitalt stoppested, hvor besøgende kan fordybe sig, tage kontakt eller blive inspireret.

Det er nemlig kun blevet mere og mere normalt for os at slå en virksomhed op på google og besøge deres hjemmeside, inden vi beslutter os for at investere i virksomheder. Derfor er det også vigtigt at have dette for øje, når hjemmesider bygges.

For Biorefine gjorde vi deres hjemmeside konkret og letlæselig, så det var nemt for besøgende at vide, hvad de læste om.
Et andet vigtigt parameter i vores udvikling af Biorefines hjemmeside, var at gøre hjemmesiden let at navigere rundt i for medarbejdere, der skal redigere hjemmesiden fremadrettet.

Designet er tidsløst i den forstand, at hjemmesiden ikke behøver blive opdateret løbende, hvis ikke der er behov for det, samt kunden let kan navigere rundt inde i CMS-systemet.
Skal du have optimeret din hjemmeside?

Tag kontakt her
Made on
Tilda