Fendt på græs
I samarbejde med AGCO laver vi en række film for Fendt med henblik på at vise hvor stor en agronomisk viden Fendt og AGCO ligger inde med.
Video er en visuel fortællerform, der blandt andet er en god måde at illustrere komplekse og svære temaer på.

En af vores kommunikationsydelser er videoproduktion og redigering, fordi det netop er et medie, der bidrager rigtig meget i en overordnet kommunikationsstrategi.
Video er især en yndet kommunikationsform på sociale medier, netop fordi alle analyser viser, at folk ser dem.

For vores kunde AGCO, der ejer traktormærket Fendt, benytter vi video som kommunikationsmedie til at vise kunder og interesserede, at den globale virksomhed gemmer på enorm viden, som er med til at udvikle og innovere de maskiner, målgruppen kører med.
Video er især en yndet kommunikationsform på sociale medier, netop fordi alle analyser viser, at folk ser dem.
AGCO produkter er i dag er så intelligente, og de gemmer på enormt meget teknologi, der kan bidrage til landbrugeres succes i marken.

Men mange er slet ikke velinformeret nok om, hvor meget de faktisk kan få ud af deres traktor eller mejetærsker i marken.

AGCO benytter derfor videoformatet til at gå i dybden med specifikke og faglige emner, der appellerer til den nørdede og professionelle landbruger, som gerne vil have mere ud af sin maskine.

Videoerne er generelle og tager et fagligt tema op på et landbrug til at eksemplificere udfordringer og muligheder.

Blandt andet går AGCO i dybden med såning af efterafgrøder, tildeling af gylle og majsafgrøder, så målgruppen kan blive klogere på deres egen produktion samt lære af andres.
For AGCO laver vi videoer, som lægger sig op af deres kommunikationsstrategi. Det kan vi også gøre for dig - om det skal være med fokus på faglighed, brandbuilding eller testimonials, så er vi de rette at tage fat i.

Kontakt os for at høre mere.
Made on
Tilda